TOMAN LOMBONG RAHSIA


....pagi tu lebih kurang kol 10.30 aku pi last visit selepas meruan di area bekas lombong ni..kira nak balik dah la..saja melawat tempat lama..


....nak jadikan cerita...aku tengok buih alos-alos anak toman.....ampa perati tengok..banyak gak...rasa boleh ruan besaq laa aritu dalam hati aku....


...tudia hasil..ibu toman..hasil casting pakai katak kumoq pemberian poaka ulong..... timasey my friend...


....aku suruh memba aku mail toman aloq tolong snap...ha...boleh la..kenangan 1st time aku kira lesen toman 4.5 kg......kira dah potong rekod poaka ulong laaa kat sini......



BERITA OLEH ESTATE NEWS

3 ulasan:

  1. Salam geng comot...

    Saya ingin dapatkan segala info berikut untuk jemputan perjumpaan geng bloggers kat KL tidak lama lagi, insyaallah!

    Nama Blog - dah ada
    URL Blog - dah ada
    Admin: ?
    Kawasan - Jitra, Kedah
    No. Contact: ?
    Email: ?

    Kirimkan seberapa segera kepada redaksi DM di email: direktorimemancing@gmail.com

    Terima kasih daripada DM.

    BalasPadam